Strateška usmjerenja
Klijentima pomažemo u jasnom formuliranju strateških usmjerenja i načinu kako da ih redovito komuniciraju svim zaposlenima. Pri tome se na različite načine uključujemo u sljedeće faze procesa:
-
formulacija misije, vizije i strategije komuniciranja sa zaposlenicima
-
moderiranje sastanaka, skupova i radionica prilikom pripreme strateških poslovnih planova i godišnjih poslovnih planova
-
priprema susreta za direktnu komunikaciju strateških usmjerenja (top management strategic roadshow)
-
uspostavljanje procesa strateškog planiranja
Pravilno komunicirana i jasna strateška usmjerenja imaju sljedeće pozitivne učinke:
-
usmjeravanje napora svih zaposlenih k jasnim i usklađenim ciljevima
-
uspostavljanje konteksta za svakodnevni rad
-
bolje operativno odlučivanje
-
veću uključenost i motiviranost zaposlenih
U procesu savjetovanja na području formuliranja strateških usmjerenja držimo se sljedećih načela:
-
upotreba provjerenih modela za veću učinkovitost procesa
-
uključivanje rukovoditelja i ključnih kadrova u proces
-
dosizanje učinaka osobnog komuniciranja najvišeg vodstva s velikim brojem zaposlenih
-
postizanje učinkovitog dijaloga najvišeg vodstva s velikim brojem zaposlenih
-
periodičnost uspostavljenih procesa (godišnje, polugodišnje, kvartalno)